
Το Γερμανικό Ταμείο Ταξιδιωτικής Ασφάλισης (DRSF) βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επιστροφή χρημάτων σε πελάτες του πτωχευμένου τουρ οπερέιτορ FTI.
Πέντε μήνες μετά την υποβολή της αίτησης αφερεγγυότητας από τον διοργανωτή, πάνω από 120.000 από τις 135.000 αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων που υποβλήθηκαν μέχρι στιγμής, ή περίπου το 90%, έχουν διεκπεραιωθεί, όπως αναφέρει το ταμείο. Έχουν δοθεί αποζημιώσεις άνω των 160 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το DRSF, ο στόχος να πραγματοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος των αποπληρωμών μέχρι το φθινόπωρο έχει επιτευχθεί. Όλες οι αιτήσεις, που έχουν υποβληθεί μέχρι στιγμής, αναμένεται να διεκπεραιωθούν μέχρι το τέλος αυτού του μήνα.
Στη συνέχεια, το ταμείο θέλει να επικεντρωθεί στη γρήγορη επεξεργασία νέων αιτήσεων αποζημίωσης. Ωστόσο, δεν υπάρχει ακόμη «μεγάλος αριθμός αιτήσεων». «Από τους 216.000 επιλέξιμους καταναλωτές που αναφέρθηκαν σε εμάς, επικοινωνήσαμε με περισσότερους από 190.000, αλλά δεν έχουμε λάβει ακόμη αίτημα επιστροφής χρημάτων για περισσότερο από το ένα τέταρτο», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του DRSF, Ali Arnaout.
Επιπλέον, ο διαχειριστής αφερεγγυότητας διευκρινίζει ότι ταξιδιωτικά γραφεία επέστρεψαν τα χρήματα στους πελάτες τους και, ως εκ τούτου, ο συνολικός όγκος αποζημίωσης θα είναι χαμηλότερος από την αρχική εκτίμηση.