Στο λιμάνι του Πειραιά παραμένει για επισκευή το Ε/Γ –Ο.Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ της ΑΝΕΚ, προερχόμενο από Κάσο όπου κατά τη διαδικασία κατάπλου απώλεσε τη δεξιά άγκυρα για δεύτερη φορά σε ένα χρόνο. Τον Νοέμβρη του 2022 έχασε την αριστερή άγκυρα ενώ το Μάρτη του 2023 προσέκρουσε στη προβλήτα του λιμανιού της Καρπάθου.
Το πλοίο με 64 επιβάτες 11 φορτηγά, 9 ΙΧΕ και 4 δίκυκλα εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο – Χάλκη – Διαφάνι – Κάρπαθο – Κάσο – Σητεία – Ανάφη – Θήρα – Μήλο – Πειραιά.
Από την Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε αρχικά ο απόπλους του Ε/Γ-Ο/Γ, ενώ μετά την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί, του επετράπη ένας μεμονωμένος πλους από Κάσο μέχρι Πειραιά, με ενδιάμεσους σταθμούς σε Σητεία – Ανάφη – Θήρα – Μήλο και το πλοίο απέπλευσε.
ΠΕΝΕΝ-Απειλείται η ασφάλεια εργαζομένων στο Λιμάνι του Πειραιά
Για υπονόμευση της ασφάλειας Ναυτεργατών -εργαζομένων και των ίδιων των πλοίων κάνει λόγο η ΠΕΝΕΝ (Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού) επιρρίπτοντας ευθύνες στον Υπουργό και στον Κεντρικό Λιμενάρχη.
“Παρότι πολλές φορές έχουν αδιάλειπτη παρουσία στο Κεντρικό Λιμάνι της χώρας μας η Λιμενική αρχή και ο επικεφαλής λιμενάρχης ,από πλευράς ελέγχου, είτε τους ξεφεύγουν παρανομίες – αυθαιρεσίες Ναυτιλιακών εταιριών, είτε σκανδαλωδώς ανέχονται κρούσματα”, αναφέρει η ΠΕΝΕΝ φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τις επισκευαστικές εργασίες που εκτελούνται στο Ε/Γ-Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ (μπουκάλες οξυγόνου, εκτεταμένη χρήση ηλεκτροσυγκόλλησης, αλλαγή σε πρόσθετο πρυμναίο ζωνάρι και όλα αυτά σε κοινή δημόσια θέα).
Η ΠΕΝΕΝ προειδοποιεί ότι επειδή το φαινόμενο είναι επαναλαμβανόμενο οι υποθέσεις αυτές θα καταγγέλλονται στις εισαγγελικές αρχές εάν συνεχιστούν. ERT.GR